2022
- Albert J. Andrea
Softuri de prezentare și designul experienței de utilizator
- Albert J. Edina
Trenduri de auto-reprezentare pe Instagram
- András T. Noémi
„… a merge, a privi, a vâna”. Second hand și a fi la modă
- Árkosi Andrea-Anetta
Obiceiuri de dating în spațiul online în rândul tinerilor din județul Mureș
- Aszalos Noémi-Kamilla
Povești fantastice pe ecran. Povestiri de Cassandra Clare și J. K. Rowling adaptate
- Bakó Z. Beáta-Katalin
Obiceiuri de utilizare a rețelelor sociale ale generației Z
- Banias O.-K. Evelin
Schimbări în relaţii de prietenie
- Benchea V. Emília
Reprezentarea operațiilor plastice pe Instagram
- Benkő A. Hunor-Attila
Rolul agenției de marketing în construirea brandului. O campanie axată pe ambasadori de brand
- Csiki V. József
Rolul imaginii în construirea unui brand
- Dombi A. Róbert
Comunicarea online a Muzeului din Gheorgheni, în timpul pandemiei
- Hajdu K. Robert
Activități de comunicare pentru combaterea rasismului în sport
- Kintzel A. Anna
Atitudini față de femei în jocul video “Valorant”
- Kiss S. Kincső
Modalități de comunicare şi organizare a festivalurilor în perioada post COVID-19
- Mátyás I. Kriszta
Maasassinii. Seria Tronul de Cleștar a lui Sarah J. Maas și impactul acesteia
- Mihály Mátyás Éva
Analiza rolului social și a comunicării festivalului Văii Nirajului
- Miklos L.-CS. Lehel-László
Fotografi de nuntă și comunicarea în mediul online
- Mocodean A. Nikolett
Comunicarea în mediul online a cuplurilor aflate într-o relație la distanță
- Moréh I. Szidonia-Irma
Rolul povestirii pe forum în viața generației Z
- Nagy M. Dániel-Zsolt
Comunicare științifică pe YouTube. Studiu de caz: MinutePhysics
- Oláh A. Melinda
Design thinking în comunicarea brandurilor de vin. Analiza etichetelor Bolyki
- Pap I. Hajnalka
Rolul influencerilor în formarea comportamentului consumatorului fast fashion
- Pápai I. Adrienn
Comunitate online. Activitatea online a grupului Facebook „Barkácsolni jó!” (Bricolajul este bun)
- Păcurar A.-R. Andreea-Iulia
Rolul certificatului COVID-19 în gestionarea pandemiei
- Resiga C. Brigitta
Analiza valorilor reprezentate de suvenirele secuiesc. Suvenirele din Corund
- Szabó J. Ágnes
Rolul slam poetry-ului în viața comunităților maghiare din Transilvania
- Szekely A. Evelin-Valeria
Meme-uri în marketingul online
- Székely Johanna
Critica socială în desenele animate Boss Baby
- Tolvaly L. Zsuzsánna
Vestimentația ca mijloc de autoexprimare
2021
- Balint A.-L. Anamaria
Reprezentarea identității digitale a generației Z pe platformele de socializare
- Bíró J. Krisztina-Gabriella
Discursurile coronavirusului în comunicarea online a Guvernului Ungariei și a UDMR-lui
- Váradi Cs. Kinga
Analiza activităților RP și CSR din cadrul firmelor prin studiul paginilor web al unor firme din România
- Bucur Cs. Tímea
Analiza filmului animat japonez “Călătoria lui Chihiro”
- Csiky E.-J. Eduard-Emil
Campania electorală online a trei candidați la poziția de primar al Târgu-Mureșului cu ocazia alegerilor locale din 2020
- Fülöp L. Laura-Nikolett
Activitatea online a Companiei Miklós Tompa din cadrul Teatrului Național din Târgu Mureș în perioada pandemiei COVID-19
- Hajdu A. Csenge
Comunicarea online a mișcării Black Lives Matter
- Józsa S. Zsófia
Mulțime sau comunitate? Modelul de afaceri și de comunicare al crowdsourcing-ului de design prin exemplul site-ului KreaNod
- Karacsony A. Endre-Zsolt
Analiza filmelor publicitare Skittles
- Kátai A. Fanni
Viitorul și realitatea virtuală pe ecran
- Kinde József-Barna
Coronavirus în mass-media engleză. Știrile și știrile false despre coronavirus în cotidianul The Guardian
- Kömives M. Kamilla
Festival și identitate. Festivalul magiunului la Iara de Mureș
- Koncz K. Anita
Rolul poeziei naive pe rețelele de socializare. Utilizatorii și operatorii paginii de Facebook “Líraigény”.
- Moldován Cs. István-Szabolcs
Impactul publicității online. Manipulează sau informează?
- Nagy V. Henrietta
Auto-reprezentarea politicienilor în social media
- Nagyi Tűnde- Klementino
Construirea brandului personal al liderilor de partid din România
- Oroszhegyi E. Réka-Judit
Reprezentarea elementelor violente în postările platformei Instagram
- Schulcz Péter Gábor
Identitatea unei aşezări după schimbarea regimului. Ófalu
2020
- Balázs Gy.-B. Réka-Zsuzsánna
Auto-dezvăluire și protecția vieții private în social media
- Barbócz B. Zsolt
Puterea mărcii. ′′Ținutul Secuiesc′′. Tendințe online de branding și eforturi privind formarea a identității în Secuime
- Biró Cs.-L. Rolland-Csaba
Viitorul vorbește limba VR. Analiza multimedială, centrată pe experiențator a producțiilor VR din aplicația GuardianVR
- Csáki Zs. Gy. Csilla
Inițiatorii vieții noastre de zi cu zi – Relația dintre cafea și Instagram
- Csíkí K. Erzsébet
Impactul social media asupra obiceiurilor vestimentare ale tinerilor din Sighișoara
- Deák M. Timea
Ce face o casă inteligentă? O perspectivă asupra stilului de viață dominat de dispozitivele inteligente
- Demeter F. Katinka-Csilla
Social media și identitate.Obiceiurile de utilizarea platformei Facebook al membrilor consiliului de administrație al studenților de la Universitatea Sapientia din Târgu Mureș
- Farkas Cs. Andrea
New media marketing și brandul Red Bull. Succese pe platforme video
- Incze-Szabó L. Gergő
Rolul valorilor de personalitate în procesul cumpărării unui autovehicul
- Kolozsi P. Edina
Leadership şi comunicare managerială în practica de conducere a liderilor didactici din bazinul Gheorgheni
- Krall L. Ottilia
Comunicarea și prezența online a zece pensiuni din Praid, județul Harghita
- Laczkó T. Tünde-Mária
Transmedia şi remake. Variantele filmului Regele Leu
- Molnar M. Edina (Kisfaludi)
Impactul caietelor cu amintiri asupra comunicării și relațiilor sociale
- Szeredai F. Tamás
Utilizarea mijloacelor digitale smart şi touch-screen de către persoanele vârstnice
- Szigeti A. Nimrod-Szilamér
Design grafic. Compromisuri între expectățiile profesioniștilor și a consumatorilor
- Török J. Timea
Comunicarea online a Universității Sapientia, Facultatea de Ştiinţe Tehnice și Umaniste din Târgu Mureș
- Szász Beáta
Studiu privind metodele și mijloacele de comunicare în grădinițele din Tîrgu Mureș
2019
- Adam-Tanti J. Bernadett
Rolul castelului Rhedey în păstrarea patrimoniului cultural din Sângeorgiu de Pădure
- Ambrus T. Zoltán
„Rapperi” offline și online
- Bakó Z Nóra-Violetta
Tradiție și inovație: Festivalul Gyöngykoszorú
- Bánfi T. Barbara-Szilvia
Bună Fruzsi! Influența YouTuberilor asupra obiceiurilor de consum a fetelor
- Botár E. Beáta
Fabrica moșteniri în muzeul Haszmann Pál
- Csepán L. Dorottya
Sapientia Universitatea de vară 2018 imaginea și prezența în mass-media
- Fülöp L. Karina-Beáta
Prezența online în cazul Tatrului Național din Târgu-Mureș, Compania „Tompa Miklós”
- Ieremiás I. Vivien
Identitate digitală și relații sociale. Studiu de caz despre utilizarea selfie în rândul tinerilor din Târgu-Mureș
- Imre B. Zoltán
Recunoașterea fake newsului. Studiu de caz despre modul de utilizare al Facebookului în rândul studenților din Târgu-Mureș
- Incze-Borbándi I. Johanna-Mária
Obiceiuri și motivații de voluntariat ale tineretului maghiar din Transilvania
- Katona Kinga
Procesul de patrimonializare a mobilierului pictat din Vârghiș (jud. Covasna). Activitatea de pictor de mobilier a familiei Sütő
- Lázár-Kiss B.-A. Panna
Piața, mall-uri, magazin online. Unde obișnuiesc tinerii din Baraolt să își facă cumpărăturile
- Lukács L.-Z. Erzsébet
Posibilitățile de analizări a comunicării online în cazul unei organizații. Exemplul organizației NOBILA CASA
- Nagy Á.-L. Rebeka-Nóra
Infotainment în posturile radio
- Szikszai L. Ibolya Tünde
Utilizarea televiziunii și a internetului în zonele rurale
- Ujlaki A.-I. Annamaria
Plasarea de produse, ca și practică ascunsă prin exemple de filme americane
- Ungvari L. Zsuzsa-Adrienne
Fenomenul Larry Stylinson: realități imaginare în secolul al XXI-lea la găștile de băieți
- Zrinyi Cs. Kinga-Erika
Sloganul eficient în reclame
2018
- Bakó L. Borbála-Brigitta
Apariția noilor tradiții într-un sat din Transilvania
- Balog L.-J. Hunor-Levente
Comunicare politică și de marketing online și offline în rândul parlamentarilor din județul Mureș
- Bereczki A. Szilárd
Construcția de brand în muzică. Un exemplu în Târgu-Mureș
- Chirilă S. Andrea-Renáta
Folosirea selfie-ului al elevilor din clasele 5-8 în Miercurea Nirajului
- Dezsi Z. Blanka-Bernadett
Rolul brandingului personal: Diferența dintre imaginea reală și contruită
- Farkas K. Helga
Atitudinea managerială referitoare la prezența online a organizațiilor
- Heidel I. Zsuzsa-Evelin
Credința relațiilor
- Hompot F. Lehel
Relația tinerilor cu politica și cu viața publică. Studiu de caz despre socializarea politică a studenților de la Universitatea Sapientia
- Jakab S.-J. Ibolya
Rebranding pentru cântărețul László Attila
- Jakabfi S.-A. Hunor-Zoltán
Campania de comunicare a comunităților autosustenabile
- Lengyel B. József
Folosirea cărărilor în satul Ernei
- Máté D. Brigitta-Andrea
Se naște o poveste de groază. Reprezentări media a jocului ”Balena Albastră” în presa maghiară online din România
- Onodi T. Bernadett
Nașterea Domnului ca o moștenire prezentată pe scenă
- Portik A. Timea
Utilizarea studiilor, corectărilor și aplicațiilor profesionale de la studenții universitari maghiari din Transilvania
- Szabo Z. Erzsébet
Comunicare online ale companii de cosmetică
- Szasz I. Kinga
Influența mass-mediei și idealul frumuseții într-o societate rurală
- Tuzson Z. Kamilla-Lilla
Obiceiurile de vizitare de teatru al studenților maghiari din Transilvania în secolul al XXI.-lea
- Biró F. Zsuzsánna
Patrimoniu cultural poarta secuiască ca patrimoniu cultural
2017
- André S. Krisztina-Sarolta
Reprezentarea alterității în presa maghiară și română din Transilvania - Böjthe Z. Emőke
Web design responsiv și interfață ușor de utilizat pe site-ul Universității Sapientia - Csutak L. Dalma
Hărțuirea online în cazul elevilor de liceu din Miercurea-Ciuc: rolul factorilor de personalitate - Ferencz J. Beáta-Zita
Proiect de campanie al comunicării pentru secțiunea de inginerie agricolă, Sapientia - György T. Timea-Bernadett
Cultura dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile și a aplicațiilor în rândul tinerilor din județul Mureș - Hermán E. Gerda
Facebook-ul și relații sociale - Marton Z. Beáta
Alegerile parlamentare din 2016. Studiu de caz despre campania electorală online al candidaților UDMR din județul Mureș - Mátyás A. Zsuzsa-Krisztina
Motivația de consumator al următorilor de videobloguri - Portik S. Timea-Andrea
Imaginea organizațională și identitatea instituțională în cadrul elevilor și a studenților - Sánta F. Moníka-Krísztína
Învățarea academică ca și comportament conformist - Schmidt I. Timea-Klaudia
Strategie de branding online. Analiză comparativă despre comunicația online a unui brand internațional și unui brand local - Siposs I. Karola-Emese
Plan de campanie de relații publice pentru cafeneaua Jazz Café din Târgu-Secuiesc - Szabó A. Szende
Tinerii și politica în lumina campaniei pentru referendum - Szabó I. Hunor
Rolul comunicării și analiza elementelor identității vizuale. Construirea unei noi identități vizuale a restaurantului Bastion - Szász I. Nóemi-Henrietta
Auto-reprezentarea în cadrul Facebook-ului. Generația Y în cultura Facebook. - Szia A. Kinga-Krisztina
Rolul sărbătorilor în viața comunității din Sângeorgiu de Pădure după schimbarea regimului comunist2016
- Adorjáni Tímea-Beatrix
Aspectele privind protecția muncii și RP la Plasmaterm SA - Deák Zsombor-Levente
Așteptări de la pagina de web a radioului. Caz de studiu: site-ul web ale posturilor Radio Târgu Mureș și Erdély FM - Farkas Dóra-Katalin
Plan campanie de comunicare pentru popularizarea școala Waldorf la Târgu Mureș - Gerczuj Timea-Irma
Plan de campanie de relații publice pentru popularizarea meciurilor echipei de hochei pe gheață sportclub Miercurea Ciuc - Gidófalvi Kinga
Soluții optime utilizatorilor în comunicarea vizuală a paginilor web turistice - Hajnal Csongor
Caravana bicicletelor. Un proiect de marketing la radio Târgu Mureș - Hamar Mátyás-Ruben
Emisiuni și audiența lor pe web. Studiu de caz privind emisiunile din 2016 ale televiziunii maghiare din Transilvania (ETV) - Horváth Henrietta
Zilele comunei Acățari folosit ca instrument de PR al Primăriei - Incze Andrea
Utilizarea selfie-urilor de către tinerii din Brâncovenești - Kecskés Tímea
Obiceiul majoratului în comuna Lueta. Funcțiile site-ului de socializare Facebook în organizarea evenimentului - Kis Mária
Rolul și componentele comunicării a identității corporative. Construirea unei noi imagini vizuale a companiei Studio Arten - Kopán Antónia
Activitățile de relații publice specifice proiectelor cu finanțare europeană - Kovács Rita
Festivalul mangalului și reprezentarea localității prin acest festival la Lupeni - Král József-Róbert
Cultura-selfie. Examinarea fotografiilor de profil a grupului de Facebook Sapis Diákélet Rulez - Már Norbert István
Comunicarea marketing al cardului secuiesc comunitar - Mikó Tímea
Relațiile publice ale serviciilor funerare - Orbán Kincső Tünde
Activitatea de marketing a firmei „Székelyföldi Legendárium” - Papp Juliánna
Modalități de utilizare a imaginilor pe portaluri de știri - Pásztor Tímea
Analiza activităților de relații publice interne ale companiei Promedivet - Pista Mónika
Organizarea timpului sacral și profan al unei comunități - Popovici Aletta Krisztina
Studiul privind comparația între reclamele din Statele Unite ale Americii și Ungaria sub aspectul elementelor culturale - Sárosi Viola
Folosirea mediei nouă în mediul rural de către membrii generației Z. Satul Gălățeni - Ștefan Renáta
Proiect de campanie al comunicării pentru restaurantul Passion - Szegedi Henrietta
Competențe digitale - Szász Nikoletta Sarolta
Vitrina ca o interfață a comunicării - Székely Noémi-Evelyn
Întroducerea unui nou serviciu în campania de modă Style Mile prin proiect de comunicare al campaniei2015
- Bartha B. Éva
Comunicarea vizuală în cadrul editurilor ilustrată prin trei edituri maghiare din Transilvania - Bartha J. Linda-Gizella
”Produsul Góbé” afacere sau virtut secuiască? - Brassai Cs.-A. Hunor
Comunicare politică în campania prezidențială din România în anul 2014. Studiu de caz despre PPMT - Ember-Czakó A. Timea
Conștientizarea utilizării culorilor și a șabloanelor vestimentare în cercul tinerilor cu vârste cuprinse între 15-25 de ani domiciliați în Târgu Mureș - Gáspár A. Botond-Attila
Comunicarea în campania electorală a candidaților la primăria Târgu Mureș în presa scrisă locală între 1990-2012 - Gothárd Z. Zoltán
Analiza activității de relații publice și a identității vizuale în cadrul fundației Artera - Köllő K. Melánia
Reclame ascunse și caracteristicile genului în emisiunile de dimineață ale radiourilor din Târgu Mureș (Erdély FM, Radio Târgu Mureș, Radio Gaga: 1-30 noiembrie 2014) - Márton A. Kinga Izabella
Regele Matei zicea… Figura Regelui Matei în cultura populară tradițională, în cultura populară mediatizată și în reclamă - Miska Gy.-Cs. Brigitta
Soluții grafice și optime utilizatorilor în serviciul succesului paginilor de web. Evaluarea paginilor NBA și World Snooker - Nagy S. Botond
Studiu de caz privind metodele de marketing la SC. Blondy România SRL. - Nagy S. Tünde Rozália
Comunicare online a universităților din România prin websiteurile lor - Palkó Cs. Gabriella
Modernizarea mass-mediei de limba maghiară din Depresiunea Giurgeului în anii 90 - R. Fekete L. Evelin Ágnes
Consumul de știri în rândul studenților de specializarea comunicare și relații publice - Szőllősi I. Brigitta-Mónika
Obiceiuri de folosire a internetului de către liceeni care au crescut în mediul rural - Toriay L. Szidónia
Proiect de campanie ale reclamei pentru popularizarea unei grădinițe Waldorf proaspăt înființate - Varga I. Gábor
Cenzura politică și formele de resistențe în protestul de la Hong Kong în anul 2014 - Gidófalvi Tamás
Proiectul Clopotului - Nyáguly G. Mónika
Tatuaje, mesaje pe corpul uman - Simon L. Mária Magdolna
Rolul responsabilității Sociale în formarea unei imagini pozitive la Banca OTP2014
- Albert-Tóth O. Csenge
RP în domeniul civil. Studiu de caz despre activitatea Caritas Tîrgu Mureș - Aszalos Zs. Szidonia-Brigitta
Mască audio în radio. Fricike- personalitatea lui Radio Gaga - Avram E. Izabella
Caracteristicile de conținut a ziarului MIÚJSÁG.zip - Balázs Ş. Adél
Alfabetizare nouă în mediul unui oraș mic. Studiu de caz despre cultura digitală a elevilor liceului Domokos Kázmér - Bereczki B. Zsolt
Construcția de brand la firma Petry - Biró A. Erika-Tünde
Cronica online sau mai rămâne cea tipărită. Compararea formei online și cea tipărită unui cotidian național maghiar - Csonka R. Helga
“Știi că îi geniu, și nu te legi de el” O mică comunitate de programatori, ca și un grup de societate în epoca digitală - Farkas E. Áron-Imre
Substratul social al solidărității – „Cazul bănuților” - Fejér L. Szilárd
Cultura organizațională, comunicare organizațională, și managementul stresului - Galambfalvi F. Evelin-Noémi
O campanie de promovare pentru o intreprindere mică - Gidofalvi Cs. Timea-Anna
Caracteristicile numelor de firme din punct de vedere semiotic-lingvistic - Győrgy J.-P. Blanka
30 de secunde. Imaginea femeii în reclamele maghiare - Kakasy T. Szilárd
Sacru și profan. Cazul muntelui Perkő - Kardos I. Csongor
Conținutul generat de utilizator este rege? - Kiss E. Mária-Magdolna
Caracteristicile lingvistice ale știrilor sportive radiofonice maghiare din România - Lovász J. Boglárka
Reprezentarea Transilvaniei în serialul web „On Air Day Tour” - Münzlinger F. Zoltán-György
Comunicarea nonverbală în mass-media - Pál V. Piroska
Analiza comparată a articolelor politice publicate în două cotidiene târgumureșene - Puskás I. Eszter
Moda pe net. Studiu de caz al blogului Chocolate Fashion Coffee - Tamás F. Mária
„O zi lungă și obositorare…” Descrierea unui consum ritual contemporan - Urbán M. Izabella
Dezvoltarea emisiunii de știri a Televiziunii Sóvidék2013
- Bakó Z. Melinda
Imaginea în presă a Școlii de Muzică din Târgu-Mureș între 1907-1917. Preocupări pentru formarea unei imagini pozitive - Barát Ș. Emese-Lilla
Fenomenele expansiunii mijloacelor new media în localitatea Tăuteu - Bokor J. Annamária
Studiul de caz privind activitățile de relații publice în cadrul organizației de protecția mediului Focus Eco Center - Buja G. Eleonora
Comparația reclamelor mărcilor de băuturi spirtoase românești concurente din segmentul de preț mic și mijlociu - Deac S. Csilla-Noémi
Ziua de naștere. Semnificația unui rit al consumului - Dezsi Ș. Renáta
Elemente deictice în discursurile politice - Fazekas I.-Ș. Blanka-Petra
Latura întunecată a jocului. Analiza reclamelor pentru copii pe canalul Minimax - Ferencz J. Boglárka
Balul Széchenyi de la Castelul Szentkereszty - Jakab A. István
Studiu de caz privind activitatea de relații publice a televiziunii ETV - Kézdi J. Csenge
Caracteristicile comunicării politice ale campaniilor electorale în cazul partidelor și uniunilor politice maghiare din România 5% sau 6:3, adică totul depinde de comunicare? - Kondra Z. Tünde-Ilona
Preferințe de limbă și aspecte ale înțelegerii textelor în cazul copiilor preșcolari care provin din familii bilingve - Kőmives K. Mónika
Prezența conflictului și strategiile în managementul conflictelor din aspectul de activitate de relații publice și activitatea de marketing - László I. Noémi
Aspecte semiotice ale exprimării prin mijloacele dansului popular în cazul ansamblului Hajdina din Luduș - László L. K. Réka Imola
Reformarea peisajului în urma turismului. Cazul locului Bezid - Márton Kovács K. Zsuzsánna-Noémi
Motive și semnificația lor în cazul semnelor corporale tatuate - Molnár S. Beáta
Muzeul de cărți sau bibliotecă vie? Recomandări de comunicare pentru transformarea bibliotecii Teleki Téka într-un spațiu cultural viu - Pálffy Á. Tamás-Szabolcs
Analiza retorică și omiletică a discursurilor bisericești apărute în reviste Semănătorul Creștin între anii 2000-2011 - Páll L. Edina-Csilla
Programul de televiziune Kultúrcsepp - Péterfy I. Timea
Rolul sociocultural al pauzei de cafea la trei instituții din Târgu-Mureș - Sikó L. Emőke
”Nu-i acum așa, cum era demult….” Comunicare rituală și construcții identitare în context tradițional și nou - Simon L. Renáta
Slager Center din Gheorgheni. Metamorfozele unui centru comercial și punctele de interes pentru tineri - Tóth A. Lehel
Carte, cultură și identitate. Reprezentarea cărții la Târgul internațoinal de carte din Târgu-Mureș: în crearea imaginii, pe website și la fața locului - Vetési I.-Cs. Hunor-Csaba
Comportamentul și atitudinea bărbațiilor din Eremitu față de mijloacele new media - Zsoldos A. Imola
Jurnalismul de investigație