2017
Reprezentarea alterității în presa maghiară și română din Transilvania
Web design responsiv și interfață ușor de utilizat pe site-ul Universității Sapientia
Hărțuirea online în cazul elevilor de liceu din Miercurea-Ciuc: rolul factorilor de personalitate
Proiect de campanie al comunicării pentru secțiunea de inginerie agricolă, Sapientia
Cultura dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile și a aplicațiilor în rândul tinerilor din județul Mureș
Facebook-ul și relații sociale
Alegerile parlamentare din 2016. Studiu de caz despre campania electorală online al candidaților UDMR din județul Mureș
Motivația de consumator al următorilor de videobloguri
Imaginea organizațională și identitatea instituțională în cadrul elevilor și a studenților
Învățarea academică ca și comportament conformist
Strategie de branding online. Analiză comparativă despre comunicația online a unui brand internațional și unui brand local
Plan de campanie de relații publice pentru cafeneaua Jazz Café din Târgu-Secuiesc
Tinerii și politica în lumina campaniei pentru referendum
Rolul comunicării și analiza elementelor identității vizuale. Construirea unei noi identități vizuale a restaurantului Bastion
Auto-reprezentarea în cadrul Facebook-ului. Generația Y în cultura Facebook.
Rolul sărbătorilor în viața comunității din Sângeorgiu de Pădure după schimbarea regimului comunist
2016
Aspectele privind protecția muncii și RP la Plasmaterm SA
Așteptări de la pagina de web a radioului. Caz de studiu: site-ul web ale posturilor Radio Târgu Mureș și Erdély FM
Plan campanie de comunicare pentru popularizarea școala Waldorf la Târgu Mureș
Plan de campanie de relații publice pentru popularizarea meciurilor echipei de hochei pe gheață sportclub Miercurea Ciuc
Soluții optime utilizatorilor în comunicarea vizuală a paginilor web turistice
Caravana bicicletelor. Un proiect de marketing la radio Târgu Mureș
Emisiuni și audiența lor pe web. Studiu de caz privind emisiunile din 2016 ale televiziunii maghiare din Transilvania (ETV)
Zilele comunei Acățari folosit ca instrument de PR al Primăriei
Utilizarea selfie-urilor de către tinerii din Brâncovenești
Obiceiul majoratului în comuna Lueta. Funcțiile site-ului de socializare Facebook în organizarea evenimentului
Rolul și componentele comunicării a identității corporative. Construirea unei noi imagini vizuale a companiei Studio Arten
Activitățile de relații publice specifice proiectelor cu finanțare europeană
Festivalul mangalului și reprezentarea localității prin acest festival la Lupeni
Cultura-selfie. Examinarea fotografiilor de profil a grupului de Facebook Sapis Diákélet Rulez
Comunicarea marketing al cardului secuiesc comunitar
Relațiile publice ale serviciilor funerare
Activitatea de marketing a firmei „Székelyföldi Legendárium”
Modalități de utilizare a imaginilor pe portaluri de știri
Analiza activităților de relații publice interne ale companiei Promedivet
Organizarea timpului sacral și profan al unei comunități
Studiul privind comparația între reclamele din Statele Unite ale Americii și Ungaria sub aspectul elementelor culturale
Folosirea mediei nouă în mediul rural de către membrii generației Z. Satul Gălățeni
Proiect de campanie al comunicării pentru restaurantul Passion
Competențe digitale
Vitrina ca o interfață a comunicării
Întroducerea unui nou serviciu în campania de modă Style Mile prin proiect de comunicare al campaniei
2015
Comunicarea vizuală în cadrul editurilor ilustrată prin trei edituri maghiare din Transilvania
”Produsul Góbé” afacere sau virtut secuiască?
Comunicare politică în campania prezidențială din România în anul 2014. Studiu de caz despre PPMT
Conștientizarea utilizării culorilor și a șabloanelor vestimentare în cercul tinerilor cu vârste cuprinse între 15-25 de ani domiciliați în Târgu Mureș
Comunicarea în campania electorală a candidaților la primăria Târgu Mureș în presa scrisă locală între 1990-2012
Analiza activității de relații publice și a identității vizuale în cadrul fundației Artera
Reclame ascunse și caracteristicile genului în emisiunile de dimineață ale radiourilor din Târgu Mureș (Erdély FM, Radio Târgu Mureș, Radio Gaga: 1-30 noiembrie 2014)
Regele Matei zicea… Figura Regelui Matei în cultura populară tradițională, în cultura populară mediatizată și în reclamă
Soluții grafice și optime utilizatorilor în serviciul succesului paginilor de web. Evaluarea paginilor NBA și World Snooker
Studiu de caz privind metodele de marketing la SC. Blondy România SRL.
Comunicare online a universităților din România prin websiteurile lor
Modernizarea mass-mediei de limba maghiară din Depresiunea Giurgeului în anii 90
Consumul de știri în rândul studenților de specializarea comunicare și relații publice
Obiceiuri de folosire a internetului de către liceeni care au crescut în mediul rural
Proiect de campanie ale reclamei pentru popularizarea unei grădinițe Waldorf proaspăt înființate
Cenzura politică și formele de resistențe în protestul de la Hong Kong în anul 2014
Proiectul Clopotului
Tatuaje, mesaje pe corpul uman
Rolul responsabilității Sociale în formarea unei imagini pozitive la Banca OTP
2014
RP în domeniul civil. Studiu de caz despre activitatea Caritas Tîrgu Mureș
Mască audio în radio. Fricike- personalitatea lui Radio Gaga
Caracteristicile de conținut a ziarului MIÚJSÁG.zip
Alfabetizare nouă în mediul unui oraș mic. Studiu de caz despre cultura digitală a elevilor liceului Domokos Kázmér
Construcția de brand la firma Petry
Cronica online sau mai rămâne cea tipărită. Compararea formei online și cea tipărită unui cotidian național maghiar
“Știi că îi geniu, și nu te legi de el” O mică comunitate de programatori, ca și un grup de societate în epoca digitală
Substratul social al solidărității – „Cazul bănuților”
Cultura organizațională, comunicare organizațională, și managementul stresului
O campanie de promovare pentru o intreprindere mică
Caracteristicile numelor de firme din punct de vedere semiotic-lingvistic
30 de secunde. Imaginea femeii în reclamele maghiare
Sacru și profan. Cazul muntelui Perkő
Conținutul generat de utilizator este rege?
Caracteristicile lingvistice ale știrilor sportive radiofonice maghiare din România
Reprezentarea Transilvaniei în serialul web „On Air Day Tour”
Comunicarea nonverbală în mass-media
Analiza comparată a articolelor politice publicate în două cotidiene târgumureșene
Moda pe net. Studiu de caz al blogului Chocolate Fashion Coffee
„O zi lungă și obositorare…” Descrierea unui consum ritual contemporan
Dezvoltarea emisiunii de știri a Televiziunii Sóvidék
2013
Imaginea în presă a Școlii de Muzică din Târgu-Mureș între 1907-1917. Preocupări pentru formarea unei imagini pozitive
Fenomenele expansiunii mijloacelor new media în localitatea Tăuteu
Studiul de caz privind activitățile de relații publice în cadrul organizației de protecția mediului Focus Eco Center
Comparația reclamelor mărcilor de băuturi spirtoase românești concurente din segmentul de preț mic și mijlociu
Ziua de naștere. Semnificația unui rit al consumului
Elemente deictice în discursurile politice
Latura întunecată a jocului. Analiza reclamelor pentru copii pe canalul Minimax
Balul Széchenyi de la Castelul Szentkereszty
Studiu de caz privind activitatea de relații publice a televiziunii ETV
Caracteristicile comunicării politice ale campaniilor electorale în cazul partidelor și uniunilor politice maghiare din România 5% sau 6:3, adică totul depinde de comunicare?
Preferințe de limbă și aspecte ale înțelegerii textelor în cazul copiilor preșcolari care provin din familii bilingve
Prezența conflictului și strategiile în managementul conflictelor din aspectul de activitate de relații publice și activitatea de marketing
Aspecte semiotice ale exprimării prin mijloacele dansului popular în cazul ansamblului Hajdina din Luduș
Reformarea peisajului în urma turismului. Cazul locului Bezid
Motive și semnificația lor în cazul semnelor corporale tatuate
Muzeul de cărți sau bibliotecă vie? Recomandări de comunicare pentru transformarea bibliotecii Teleki Téka într-un spațiu cultural viu
Analiza retorică și omiletică a discursurilor bisericești apărute în reviste Semănătorul Creștin între anii 2000-2011
Programul de televiziune Kultúrcsepp
Rolul sociocultural al pauzei de cafea la trei instituții din Târgu-Mureș
”Nu-i acum așa, cum era demult….” Comunicare rituală și construcții identitare în context tradițional și nou
Slager Center din Gheorgheni. Metamorfozele unui centru comercial și punctele de interes pentru tineri
Carte, cultură și identitate. Reprezentarea cărții la Târgul internațoinal de carte din Târgu-Mureș: în crearea imaginii, pe website și la fața locului
Comportamentul și atitudinea bărbațiilor din Eremitu față de mijloacele new media
Jurnalismul de investigație