Lista tezelor de licență

2017

  • André S. Krisztina-Sarolta
    Reprezentarea alterității în presa maghiară și română din Transilvania

  • Böjthe Z. Emőke
    Web design responsiv și interfață ușor de utilizat pe site-ul Universității Sapientia

  • Csutak L. Dalma
    Hărțuirea online în cazul elevilor de liceu din Miercurea-Ciuc: rolul factorilor de personalitate

  • Ferencz J. Beáta-Zita
    Proiect de campanie al comunicării pentru secțiunea de inginerie agricolă, Sapientia

  • György T. Timea-Bernadett
    Cultura dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile și a aplicațiilor în rândul tinerilor din județul Mureș

  • Hermán E. Gerda
    Facebook-ul și relații sociale

  • Marton Z. Beáta
    Alegerile parlamentare din 2016. Studiu de caz despre campania electorală online al candidaților UDMR din județul Mureș

  • Mátyás A. Zsuzsa-Krisztina
    Motivația de consumator al următorilor de videobloguri

  • Portik S. Timea-Andrea
    Imaginea organizațională și identitatea instituțională în cadrul elevilor și a studenților

  • Sánta F. Moníka-Krísztína
    Învățarea academică ca și comportament conformist

  • Schmidt I. Timea-Klaudia
    Strategie de branding online. Analiză comparativă despre comunicația online a unui brand internațional și unui brand local

  • Siposs I. Karola-Emese
    Plan de campanie de relații publice pentru cafeneaua Jazz Café din Târgu-Secuiesc

  • Szabó A. Szende
    Tinerii și politica în lumina campaniei pentru referendum

  • Szabó I. Hunor
    Rolul comunicării și analiza elementelor identității vizuale. Construirea unei noi identități vizuale a restaurantului Bastion

  • Szász I. Nóemi-Henrietta
    Auto-reprezentarea în cadrul Facebook-ului. Generația Y în cultura Facebook.

  • Szia A. Kinga-Krisztina
    Rolul sărbătorilor în viața comunității din Sângeorgiu de Pădure după schimbarea regimului comunist

    2016

  • Adorjáni Tímea-Beatrix
    Aspectele privind protecția muncii și RP la Plasmaterm SA

  • Deák Zsombor-Levente
    Așteptări de la pagina de web a radioului. Caz de studiu: site-ul web ale posturilor Radio Târgu Mureș și Erdély FM

  • Farkas Dóra-Katalin
    Plan campanie de comunicare pentru popularizarea școala Waldorf la Târgu Mureș

  • Gerczuj Timea-Irma
    Plan de campanie de relații publice pentru popularizarea meciurilor echipei de hochei pe gheață sportclub Miercurea Ciuc

  • Gidófalvi Kinga
    Soluții optime utilizatorilor în comunicarea vizuală a paginilor web turistice

  • Hajnal Csongor
    Caravana bicicletelor. Un proiect de marketing la radio Târgu Mureș

  • Hamar Mátyás-Ruben
    Emisiuni și audiența lor pe web. Studiu de caz privind emisiunile din 2016 ale televiziunii maghiare din Transilvania (ETV)

  • Horváth Henrietta
    Zilele comunei Acățari folosit ca instrument de PR al Primăriei

  • Incze Andrea
    Utilizarea selfie-urilor de către tinerii din Brâncovenești

  • Kecskés Tímea
    Obiceiul majoratului în comuna Lueta. Funcțiile site-ului de socializare Facebook în organizarea evenimentului

  • Kis Mária
    Rolul și componentele comunicării a identității corporative. Construirea unei noi imagini vizuale a companiei Studio Arten

  • Kopán Antónia
    Activitățile de relații publice specifice proiectelor cu finanțare europeană

  • Kovács Rita
    Festivalul mangalului și reprezentarea localității prin acest festival la Lupeni

  • Král József-Róbert
    Cultura-selfie. Examinarea fotografiilor de profil a grupului de Facebook Sapis Diákélet Rulez

  • Már Norbert István
    Comunicarea marketing al cardului secuiesc comunitar

  • Mikó Tímea
    Relațiile publice ale serviciilor funerare

  • Orbán Kincső Tünde
    Activitatea de marketing a firmei „Székelyföldi Legendárium”

  • Papp Juliánna
    Modalități de utilizare a imaginilor pe portaluri de știri

  • Pásztor Tímea
    Analiza activităților de relații publice interne ale companiei Promedivet

  • Pista Mónika
    Organizarea timpului sacral și profan al unei comunități

  • Popovici Aletta Krisztina
    Studiul privind comparația între reclamele din Statele Unite ale Americii și Ungaria sub aspectul elementelor culturale

  • Sárosi Viola
    Folosirea mediei nouă în mediul rural de către membrii generației Z. Satul Gălățeni

  • Ștefan Renáta
    Proiect de campanie al comunicării pentru restaurantul Passion

  • Szegedi Henrietta
    Competențe digitale

  • Szász Nikoletta Sarolta
    Vitrina ca o interfață a comunicării

  • Székely Noémi-Evelyn
    Întroducerea unui nou serviciu în campania de modă Style Mile prin proiect de comunicare al campaniei

    2015

  • Bartha B. Éva
    Comunicarea vizuală în cadrul editurilor ilustrată prin trei edituri maghiare din Transilvania

  • Bartha J. Linda-Gizella
    ”Produsul Góbé” afacere sau virtut secuiască?

  • Brassai Cs.-A. Hunor
    Comunicare politică în campania prezidențială din România în anul 2014. Studiu de caz despre PPMT

  • Ember-Czakó A. Timea
    Conștientizarea utilizării culorilor și a șabloanelor vestimentare în cercul tinerilor cu vârste cuprinse între 15-25 de ani domiciliați în Târgu Mureș

  • Gáspár A. Botond-Attila
    Comunicarea în campania electorală a candidaților la primăria Târgu Mureș în presa scrisă locală între 1990-2012

  • Gothárd Z. Zoltán
    Analiza activității de relații publice și a identității vizuale în cadrul fundației Artera

  • Köllő K. Melánia
    Reclame ascunse și caracteristicile genului în emisiunile de dimineață ale radiourilor din Târgu Mureș (Erdély FM, Radio Târgu Mureș, Radio Gaga: 1-30 noiembrie 2014)

  • Márton A. Kinga Izabella
    Regele Matei zicea… Figura Regelui Matei în cultura populară tradițională, în cultura populară mediatizată și în reclamă

  • Miska Gy.-Cs. Brigitta
    Soluții grafice și optime utilizatorilor în serviciul succesului paginilor de web. Evaluarea paginilor NBA și World Snooker

  • Nagy S. Botond
    Studiu de caz privind metodele de marketing la SC. Blondy România SRL.

  • Nagy S. Tünde Rozália
    Comunicare online a universităților din România prin websiteurile lor

  • Palkó Cs. Gabriella
    Modernizarea mass-mediei de limba maghiară din Depresiunea Giurgeului în anii 90

  • R. Fekete L. Evelin Ágnes
    Consumul de știri în rândul studenților de specializarea comunicare și relații publice

  • Szőllősi I. Brigitta-Mónika
    Obiceiuri de folosire a internetului de către liceeni care au crescut în mediul rural

  • Toriay L. Szidónia
    Proiect de campanie ale reclamei pentru popularizarea unei grădinițe Waldorf proaspăt înființate

  • Varga I. Gábor
    Cenzura politică și formele de resistențe în protestul de la Hong Kong în anul 2014

  • Gidófalvi Tamás
    Proiectul Clopotului

  • Nyáguly G. Mónika
    Tatuaje, mesaje pe corpul uman

  • Simon L. Mária Magdolna
    Rolul responsabilității Sociale în formarea unei imagini pozitive la Banca OTP

    2014

  • Albert-Tóth O. Csenge
    RP în domeniul civil. Studiu de caz despre activitatea Caritas Tîrgu Mureș

  • Aszalos Zs. Szidonia-Brigitta
    Mască audio în radio. Fricike- personalitatea lui Radio Gaga

  • Avram E. Izabella
    Caracteristicile de conținut a ziarului MIÚJSÁG.zip

  • Balázs Ş. Adél
    Alfabetizare nouă în mediul unui oraș mic. Studiu de caz despre cultura digitală a elevilor liceului Domokos Kázmér

  • Bereczki B. Zsolt
    Construcția de brand la firma Petry

  • Biró A. Erika-Tünde
    Cronica online sau mai rămâne cea tipărită. Compararea formei online și cea tipărită unui cotidian național maghiar

  • Csonka R. Helga
    “Știi că îi geniu, și nu te legi de el” O mică comunitate de programatori, ca și un grup de societate în epoca digitală

  • Farkas E. Áron-Imre
    Substratul social al solidărității – „Cazul bănuților”

  • Fejér L. Szilárd
    Cultura organizațională, comunicare organizațională, și managementul stresului

  • Galambfalvi F. Evelin-Noémi
    O campanie de promovare pentru o intreprindere mică

  • Gidofalvi Cs. Timea-Anna
    Caracteristicile numelor de firme din punct de vedere semiotic-lingvistic

  • Győrgy J.-P. Blanka
    30 de secunde. Imaginea femeii în reclamele maghiare

  • Kakasy T. Szilárd
    Sacru și profan. Cazul muntelui Perkő

  • Kardos I. Csongor
    Conținutul generat de utilizator este rege?

  • Kiss E. Mária-Magdolna
    Caracteristicile lingvistice ale știrilor sportive radiofonice maghiare din România

  • Lovász J. Boglárka
    Reprezentarea Transilvaniei în serialul web „On Air Day Tour”

  • Münzlinger F. Zoltán-György
    Comunicarea nonverbală în mass-media

  • Pál V. Piroska
    Analiza comparată a articolelor politice publicate în două cotidiene târgumureșene

  • Puskás I. Eszter
    Moda pe net. Studiu de caz al blogului Chocolate Fashion Coffee

  • Tamás F. Mária
    „O zi lungă și obositorare…” Descrierea unui consum ritual contemporan

  • Urbán M. Izabella
    Dezvoltarea emisiunii de știri a Televiziunii Sóvidék

    2013

  • Bakó Z. Melinda
    Imaginea în presă a Școlii de Muzică din Târgu-Mureș între 1907-1917. Preocupări pentru formarea unei imagini pozitive

  • Barát Ș. Emese-Lilla
    Fenomenele expansiunii mijloacelor new media în localitatea Tăuteu

  • Bokor J. Annamária
    Studiul de caz privind activitățile de relații publice în cadrul organizației de protecția mediului Focus Eco Center

  • Buja G. Eleonora
    Comparația reclamelor mărcilor de băuturi spirtoase românești concurente din segmentul de preț mic și mijlociu

  • Deac S. Csilla-Noémi
    Ziua de naștere. Semnificația unui rit al consumului

  • Dezsi Ș. Renáta
    Elemente deictice în discursurile politice

  • Fazekas I.-Ș. Blanka-Petra
    Latura întunecată a jocului. Analiza reclamelor pentru copii pe canalul Minimax

  • Ferencz J. Boglárka
    Balul Széchenyi de la Castelul Szentkereszty

  • Jakab A. István
    Studiu de caz privind activitatea de relații publice a televiziunii ETV

  • Kézdi J. Csenge
    Caracteristicile comunicării politice ale campaniilor electorale în cazul partidelor și uniunilor politice maghiare din România 5% sau 6:3, adică totul depinde de comunicare?

  • Kondra Z. Tünde-Ilona
    Preferințe de limbă și aspecte ale înțelegerii textelor în cazul copiilor preșcolari care provin din familii bilingve

  • Kőmives K. Mónika
    Prezența conflictului și strategiile în managementul conflictelor din aspectul de activitate de relații publice și activitatea de marketing

  • László I. Noémi
    Aspecte semiotice ale exprimării prin mijloacele dansului popular în cazul ansamblului Hajdina din Luduș

  • László L. K. Réka Imola
    Reformarea peisajului în urma turismului. Cazul locului Bezid

  • Márton Kovács K. Zsuzsánna-Noémi
    Motive și semnificația lor în cazul semnelor corporale tatuate

  • Molnár S. Beáta
    Muzeul de cărți sau bibliotecă vie? Recomandări de comunicare pentru transformarea bibliotecii Teleki Téka într-un spațiu cultural viu

  • Pálffy Á. Tamás-Szabolcs
    Analiza retorică și omiletică a discursurilor bisericești apărute în reviste Semănătorul Creștin între anii 2000-2011

  • Páll L. Edina-Csilla
    Programul de televiziune Kultúrcsepp

  • Péterfy I. Timea
    Rolul sociocultural al pauzei de cafea la trei instituții din Târgu-Mureș

  • Sikó L. Emőke
    ”Nu-i acum așa, cum era demult….” Comunicare rituală și construcții identitare în context tradițional și nou

  • Simon L. Renáta
    Slager Center din Gheorgheni. Metamorfozele unui centru comercial și punctele de interes pentru tineri

  • Tóth A. Lehel
    Carte, cultură și identitate. Reprezentarea cărții la Târgul internațoinal de carte din Târgu-Mureș: în crearea imaginii, pe website și la fața locului

  • Vetési I.-Cs. Hunor-Csaba
    Comportamentul și atitudinea bărbațiilor din Eremitu față de mijloacele new media

  • Zsoldos A. Imola
    Jurnalismul de investigație