Introducere în ştiinţele comunicării

Rövid leírás
Prin modelarea procesului de comunicare vom arăta complexitatea relației cu noi înșiși, cu semenii noștri, cu comunitatea și cultura noastră și cu alte culturi. Caracteristicile mediatizării vom exemplifica prin modele concrete iar pentru interpretarea acestora vom introduce concepte, teorii, modele.Téma
modelul Shannon–Weaver, Jakobson , modelul ping-pong, determinism tehnologic, paradigma narativă, Címszavak
comunicare, narațiune, publicitate, Bibliográfia
Griffin, E. A. (2003): Bevezetés a kommunikációelméletbe. Ford. Szigeti L. László. Budapest, Harmat Kiadó
Austin, John L. (1990): Tetten ért szavak. Ford. Pléh Csaba. Akadémiai, Budapest
Berne, Eric (1964): Emberi játszmák. Ford. Hankiss Ágnes. Háttér Kiadó, Budapest
Simons–Chabris (2010): The Invisible Gorilla. http://www.theinvisiblegorilla.com/index.html
Watzlawick, Paul et al. (1990): Változás. A problémák keletkezésének és megoldásának elvei. Ford. Pap Mária. Gondolat, Budapest