Relații publice și publicitate on-line

Rövid leírás
Mai mult de o treime din populația terei are acces la internet. Internetul câștigă tot mai mult rol în educație sau în dezvoltarea relațiilor. În comunicarea instituțională și de marketing inevitabil ne întâlnim cu platfoarmele online. Care sunt acele laturi ale comunicației în care cu ajutorul dimensiunii online putem câștiga și mai mult?
Téma
ego marketing, generația net, marketing viral, campanie de comunicare online, promovare online,
Oktató(k)
Zsigmond István,
Címszavak
comunicare, informație, lider de opinie, reclamă online,
Bibliográfia
Balaban, D., Iancu, I., & Meza, R. (Eds.). (2009). PR, publicitate şi new-media. Bucureşti: Tritonic. Scott, D. M. (2010). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly (2nd ed.). New Jersey: John Wiley & Sons. Veghes Ruff, I., & Grigore, B. (2003). Relaţii publice şi publicitatea online. Iaşi: Polirom.* Young, P. (2009). Online Public Relations: A Practical Guide to Developing an Online Strategy in the World of Social Media (2nd ed.): Kogan Page Ltd.