Lista tezelor de licență

2022

  • Albert J. Andrea

Softuri de prezentare și designul experienței de utilizator

  • Albert J. Edina

Trenduri de auto-reprezentare pe Instagram

  • András T. Noémi

„… a merge, a privi, a vâna”. Second hand și a fi la modă

  • Árkosi Andrea-Anetta

Obiceiuri de dating în spațiul online în rândul tinerilor din județul Mureș

  • Aszalos Noémi-Kamilla

Povești fantastice pe ecran. Povestiri de Cassandra Clare și J. K. Rowling adaptate

  • Bakó Z. Beáta-Katalin

Obiceiuri de utilizare a rețelelor sociale ale generației Z

  • Banias O.-K. Evelin

Schimbări în relaţii de prietenie

  • Benchea V. Emília

Reprezentarea operațiilor plastice pe Instagram

  • Benkő A. Hunor-Attila

Rolul agenției de marketing în construirea brandului. O campanie axată pe ambasadori de brand

  • Csiki V. József

Rolul imaginii în construirea unui brand

  • Dombi A. Róbert

Comunicarea online a Muzeului din Gheorgheni, în timpul pandemiei

  • Hajdu K. Robert

Activități de comunicare pentru combaterea rasismului în sport

  • Kintzel A. Anna

Atitudini față de femei în jocul video “Valorant”

  • Kiss S. Kincső

Modalități de comunicare şi organizare a festivalurilor în perioada post COVID-19

  • Mátyás I. Kriszta

Maasassinii. Seria Tronul de Cleștar a lui Sarah J. Maas și impactul acesteia

  • Mihály Mátyás Éva

Analiza rolului social și a comunicării festivalului Văii Nirajului

  • Miklos L.-CS. Lehel-László

Fotografi de nuntă și comunicarea în mediul online

  • Mocodean A. Nikolett

Comunicarea în mediul online a cuplurilor aflate într-o relație la distanță

  • Moréh I. Szidonia-Irma

Rolul povestirii pe forum în viața generației Z

  • Nagy M. Dániel-Zsolt

Comunicare științifică pe YouTube. Studiu de caz: MinutePhysics

  • Oláh A. Melinda

Design thinking în comunicarea brandurilor de vin. Analiza etichetelor Bolyki

  • Pap I. Hajnalka

Rolul influencerilor în formarea comportamentului consumatorului fast fashion

  • Pápai I. Adrienn

Comunitate online. Activitatea online a grupului Facebook „Barkácsolni jó!” (Bricolajul este bun)

  • Păcurar A.-R. Andreea-Iulia

Rolul certificatului COVID-19 în gestionarea pandemiei

  • Resiga C. Brigitta

Analiza valorilor reprezentate de suvenirele secuiesc. Suvenirele din Corund

  • Szabó J. Ágnes

Rolul slam poetry-ului în viața comunităților maghiare din Transilvania

  • Szekely A. Evelin-Valeria

Meme-uri în marketingul online

  • Székely Johanna

Critica socială în desenele animate Boss Baby

  • Tolvaly L. Zsuzsánna

Vestimentația ca mijloc de autoexprimare

2021

  • Balint A.-L. Anamaria

Reprezentarea identității digitale a generației Z pe platformele de socializare

  • Bíró J. Krisztina-Gabriella

Discursurile coronavirusului în comunicarea online a Guvernului Ungariei și a UDMR-lui

  • Váradi Cs. Kinga

Analiza activităților RP și CSR din cadrul firmelor prin studiul paginilor web al unor firme din România

  • Bucur Cs. Tímea

Analiza filmului animat japonez “Călătoria lui Chihiro”

  • Csiky E.-J. Eduard-Emil

Campania electorală online a trei candidați la poziția de primar al Târgu-Mureșului cu ocazia alegerilor locale din 2020

  • Fülöp L. Laura-Nikolett

Activitatea online a Companiei Miklós Tompa din cadrul Teatrului Național din Târgu Mureș în perioada pandemiei COVID-19

  • Hajdu A. Csenge

Comunicarea online a mișcării Black Lives Matter

  • Józsa S. Zsófia

Mulțime sau comunitate? Modelul de afaceri și de comunicare al crowdsourcing-ului de design prin exemplul site-ului KreaNod

  • Karacsony A. Endre-Zsolt

Analiza filmelor publicitare Skittles

  • Kátai A. Fanni

Viitorul și realitatea virtuală pe ecran

  • Kinde József-Barna

Coronavirus în mass-media engleză. Știrile și știrile false despre coronavirus în cotidianul The Guardian

  • Kömives M. Kamilla

Festival și identitate. Festivalul magiunului la Iara de Mureș

  • Koncz K. Anita

Rolul poeziei naive pe rețelele de socializare. Utilizatorii și operatorii paginii de Facebook “Líraigény”.

  • Moldován Cs. István-Szabolcs

Impactul publicității online. Manipulează sau informează?

  • Nagy V. Henrietta

Auto-reprezentarea politicienilor în social media

  • Nagyi Tűnde- Klementino

Construirea brandului personal al liderilor de partid din România

  • Oroszhegyi E. Réka-Judit

Reprezentarea elementelor violente în postările platformei Instagram

  • Schulcz Péter Gábor

Identitatea unei aşezări după schimbarea regimului. Ófalu

2020

  • Balázs Gy.-B. Réka-Zsuzsánna

Auto-dezvăluire și protecția vieții private în social media

  • Barbócz B. Zsolt

Puterea mărcii. ′′Ținutul Secuiesc′′. Tendințe online de branding și eforturi privind formarea a identității în Secuime

  • Biró Cs.-L. Rolland-Csaba

Viitorul vorbește limba VR. Analiza multimedială, centrată pe experiențator a producțiilor VR din aplicația GuardianVR

  • Csáki Zs. Gy. Csilla

Inițiatorii vieții noastre de zi cu zi – Relația dintre cafea și Instagram

  • Csíkí K. Erzsébet

Impactul social media asupra obiceiurilor vestimentare ale tinerilor din Sighișoara

  • Deák M. Timea

Ce face o casă inteligentă? O perspectivă asupra stilului de viață dominat de dispozitivele inteligente

  • Demeter F. Katinka-Csilla

Social media și identitate.Obiceiurile de utilizarea platformei Facebook al membrilor consiliului de administrație al studenților de la Universitatea Sapientia din Târgu Mureș

  • Farkas Cs. Andrea

New media marketing și brandul Red Bull. Succese pe platforme video

  • Incze-Szabó L. Gergő

Rolul valorilor de personalitate în procesul cumpărării unui autovehicul

  • Kolozsi P. Edina

Leadership şi comunicare managerială în practica de conducere a liderilor didactici din bazinul Gheorgheni

  • Krall L. Ottilia

Comunicarea și prezența online a zece pensiuni din Praid, județul Harghita

  • Laczkó T. Tünde-Mária

Transmedia şi remake. Variantele filmului Regele Leu

  • Molnar M. Edina (Kisfaludi)

Impactul caietelor cu amintiri asupra comunicării și relațiilor sociale

  • Szeredai F. Tamás

Utilizarea mijloacelor digitale smart şi touch-screen de către persoanele vârstnice

  • Szigeti A. Nimrod-Szilamér

Design grafic. Compromisuri între expectățiile profesioniștilor și a consumatorilor

  • Török J. Timea

Comunicarea online a Universității Sapientia, Facultatea de Ştiinţe Tehnice și Umaniste din Târgu Mureș

  • Szász Beáta

Studiu privind metodele și mijloacele de comunicare în grădinițele din Tîrgu Mureș

2019

  • Adam-Tanti J. Bernadett

Rolul castelului Rhedey în păstrarea patrimoniului cultural din Sângeorgiu de Pădure

  • Ambrus T. Zoltán

„Rapperi” offline și online

  • Bakó Z Nóra-Violetta

Tradiție și inovație: Festivalul Gyöngykoszorú

  • Bánfi T. Barbara-Szilvia

Bună Fruzsi! Influența YouTuberilor asupra obiceiurilor de consum a fetelor

  • Botár E. Beáta

Fabrica moșteniri în muzeul Haszmann Pál

  • Csepán L. Dorottya

Sapientia Universitatea de vară 2018 imaginea și prezența în mass-media

  • Fülöp L. Karina-Beáta

Prezența online în cazul Tatrului Național din Târgu-Mureș, Compania „Tompa Miklós”

  • Ieremiás I. Vivien

Identitate digitală și relații sociale. Studiu de caz despre utilizarea selfie în rândul tinerilor din Târgu-Mureș

  • Imre B. Zoltán

Recunoașterea fake newsului. Studiu de caz despre modul de utilizare al Facebookului în rândul studenților din Târgu-Mureș

  • Incze-Borbándi I. Johanna-Mária

Obiceiuri și motivații de voluntariat ale tineretului maghiar din Transilvania

  • Katona Kinga

Procesul de patrimonializare a mobilierului pictat din Vârghiș (jud. Covasna). Activitatea de pictor de mobilier a familiei Sütő

  • Lázár-Kiss B.-A. Panna

Piața, mall-uri, magazin online. Unde obișnuiesc tinerii din Baraolt să își facă cumpărăturile

  • Lukács L.-Z. Erzsébet

Posibilitățile de analizări a comunicării online în cazul unei organizații. Exemplul organizației NOBILA CASA

  • Nagy Á.-L. Rebeka-Nóra

Infotainment în posturile radio

  • Szikszai L. Ibolya Tünde

Utilizarea televiziunii și a internetului în zonele rurale

  • Ujlaki A.-I. Annamaria

Plasarea de produse, ca și practică ascunsă prin exemple de filme americane

  • Ungvari L. Zsuzsa-Adrienne

Fenomenul Larry Stylinson: realități imaginare în secolul al XXI-lea la găștile de băieți

  • Zrinyi Cs. Kinga-Erika

Sloganul eficient în reclame

2018

  • Bakó L. Borbála-Brigitta

Apariția noilor tradiții într-un sat din Transilvania

  • Balog L.-J. Hunor-Levente

Comunicare politică și de marketing online și offline în rândul parlamentarilor din județul Mureș

  • Bereczki A. Szilárd

Construcția de brand în muzică. Un exemplu în Târgu-Mureș

  • Chirilă S. Andrea-Renáta

Folosirea selfie-ului al elevilor din clasele 5-8 în Miercurea Nirajului

  • Dezsi Z. Blanka-Bernadett

Rolul brandingului personal: Diferența dintre imaginea reală și contruită

  • Farkas K. Helga

Atitudinea managerială referitoare la prezența online a organizațiilor

  • Heidel I. Zsuzsa-Evelin

Credința relațiilor

  • Hompot F. Lehel  

Relația tinerilor cu politica și cu viața publică. Studiu de caz despre socializarea politică a studenților de la Universitatea Sapientia

  • Jakab S.-J. Ibolya

Rebranding pentru cântărețul László Attila

  • Jakabfi S.-A. Hunor-Zoltán

Campania de comunicare a comunităților autosustenabile

  • Lengyel B. József

Folosirea cărărilor în satul Ernei

  • Máté D. Brigitta-Andrea

Se naște o poveste de groază. Reprezentări media a jocului ”Balena Albastră” în presa maghiară online din România

  • Onodi T. Bernadett

Nașterea Domnului ca o moștenire prezentată pe scenă

  • Portik A. Timea

Utilizarea studiilor, corectărilor și aplicațiilor profesionale de la studenții universitari maghiari din Transilvania

  • Szabo Z. Erzsébet

Comunicare online ale companii de cosmetică

  • Szasz I. Kinga

Influența mass-mediei și idealul frumuseții într-o societate rurală

  • Tuzson Z. Kamilla-Lilla

Obiceiurile de vizitare de teatru al studenților maghiari din Transilvania în secolul al XXI.-lea

  • Biró F. Zsuzsánna

Patrimoniu cultural poarta secuiască ca patrimoniu cultural

2017

  • André S. Krisztina-Sarolta
    Reprezentarea alterității în presa maghiară și română din Transilvania
  • Böjthe Z. Emőke
    Web design responsiv și interfață ușor de utilizat pe site-ul Universității Sapientia
  • Csutak L. Dalma
    Hărțuirea online în cazul elevilor de liceu din Miercurea-Ciuc: rolul factorilor de personalitate
  • Ferencz J. Beáta-Zita
    Proiect de campanie al comunicării pentru secțiunea de inginerie agricolă, Sapientia
  • György T. Timea-Bernadett
    Cultura dispozitivelor mobile. Utilizarea dispozitivelor mobile și a aplicațiilor în rândul tinerilor din județul Mureș
  • Hermán E. Gerda
    Facebook-ul și relații sociale
  • Marton Z. Beáta
    Alegerile parlamentare din 2016. Studiu de caz despre campania electorală online al candidaților UDMR din județul Mureș
  • Mátyás A. Zsuzsa-Krisztina
    Motivația de consumator al următorilor de videobloguri
  • Portik S. Timea-Andrea
    Imaginea organizațională și identitatea instituțională în cadrul elevilor și a studenților
  • Sánta F. Moníka-Krísztína
    Învățarea academică ca și comportament conformist
  • Schmidt I. Timea-Klaudia
    Strategie de branding online. Analiză comparativă despre comunicația online a unui brand internațional și unui brand local
  • Siposs I. Karola-Emese
    Plan de campanie de relații publice pentru cafeneaua Jazz Café din Târgu-Secuiesc
  • Szabó A. Szende
    Tinerii și politica în lumina campaniei pentru referendum
  • Szabó I. Hunor
    Rolul comunicării și analiza elementelor identității vizuale. Construirea unei noi identități vizuale a restaurantului Bastion
  • Szász I. Nóemi-Henrietta
    Auto-reprezentarea în cadrul Facebook-ului. Generația Y în cultura Facebook.
  • Szia A. Kinga-Krisztina
    Rolul sărbătorilor în viața comunității din Sângeorgiu de Pădure după schimbarea regimului comunist

    2016

  • Adorjáni Tímea-Beatrix
    Aspectele privind protecția muncii și RP la Plasmaterm SA
  • Deák Zsombor-Levente
    Așteptări de la pagina de web a radioului. Caz de studiu: site-ul web ale posturilor Radio Târgu Mureș și Erdély FM
  • Farkas Dóra-Katalin
    Plan campanie de comunicare pentru popularizarea școala Waldorf la Târgu Mureș
  • Gerczuj Timea-Irma
    Plan de campanie de relații publice pentru popularizarea meciurilor echipei de hochei pe gheață sportclub Miercurea Ciuc
  • Gidófalvi Kinga
    Soluții optime utilizatorilor în comunicarea vizuală a paginilor web turistice
  • Hajnal Csongor
    Caravana bicicletelor. Un proiect de marketing la radio Târgu Mureș
  • Hamar Mátyás-Ruben
    Emisiuni și audiența lor pe web. Studiu de caz privind emisiunile din 2016 ale televiziunii maghiare din Transilvania (ETV)
  • Horváth Henrietta
    Zilele comunei Acățari folosit ca instrument de PR al Primăriei
  • Incze Andrea
    Utilizarea selfie-urilor de către tinerii din Brâncovenești
  • Kecskés Tímea
    Obiceiul majoratului în comuna Lueta. Funcțiile site-ului de socializare Facebook în organizarea evenimentului
  • Kis Mária
    Rolul și componentele comunicării a identității corporative. Construirea unei noi imagini vizuale a companiei Studio Arten
  • Kopán Antónia
    Activitățile de relații publice specifice proiectelor cu finanțare europeană
  • Kovács Rita
    Festivalul mangalului și reprezentarea localității prin acest festival la Lupeni
  • Král József-Róbert
    Cultura-selfie. Examinarea fotografiilor de profil a grupului de Facebook Sapis Diákélet Rulez
  • Már Norbert István
    Comunicarea marketing al cardului secuiesc comunitar
  • Mikó Tímea
    Relațiile publice ale serviciilor funerare
  • Orbán Kincső Tünde
    Activitatea de marketing a firmei „Székelyföldi Legendárium”
  • Papp Juliánna
    Modalități de utilizare a imaginilor pe portaluri de știri
  • Pásztor Tímea
    Analiza activităților de relații publice interne ale companiei Promedivet
  • Pista Mónika
    Organizarea timpului sacral și profan al unei comunități
  • Popovici Aletta Krisztina
    Studiul privind comparația între reclamele din Statele Unite ale Americii și Ungaria sub aspectul elementelor culturale
  • Sárosi Viola
    Folosirea mediei nouă în mediul rural de către membrii generației Z. Satul Gălățeni
  • Ștefan Renáta
    Proiect de campanie al comunicării pentru restaurantul Passion
  • Szegedi Henrietta
    Competențe digitale
  • Szász Nikoletta Sarolta
    Vitrina ca o interfață a comunicării
  • Székely Noémi-Evelyn
    Întroducerea unui nou serviciu în campania de modă Style Mile prin proiect de comunicare al campaniei

    2015

  • Bartha B. Éva
    Comunicarea vizuală în cadrul editurilor ilustrată prin trei edituri maghiare din Transilvania
  • Bartha J. Linda-Gizella
    ”Produsul Góbé” afacere sau virtut secuiască?
  • Brassai Cs.-A. Hunor
    Comunicare politică în campania prezidențială din România în anul 2014. Studiu de caz despre PPMT
  • Ember-Czakó A. Timea
    Conștientizarea utilizării culorilor și a șabloanelor vestimentare în cercul tinerilor cu vârste cuprinse între 15-25 de ani domiciliați în Târgu Mureș
  • Gáspár A. Botond-Attila
    Comunicarea în campania electorală a candidaților la primăria Târgu Mureș în presa scrisă locală între 1990-2012
  • Gothárd Z. Zoltán
    Analiza activității de relații publice și a identității vizuale în cadrul fundației Artera
  • Köllő K. Melánia
    Reclame ascunse și caracteristicile genului în emisiunile de dimineață ale radiourilor din Târgu Mureș (Erdély FM, Radio Târgu Mureș, Radio Gaga: 1-30 noiembrie 2014)
  • Márton A. Kinga Izabella
    Regele Matei zicea… Figura Regelui Matei în cultura populară tradițională, în cultura populară mediatizată și în reclamă
  • Miska Gy.-Cs. Brigitta
    Soluții grafice și optime utilizatorilor în serviciul succesului paginilor de web. Evaluarea paginilor NBA și World Snooker
  • Nagy S. Botond
    Studiu de caz privind metodele de marketing la SC. Blondy România SRL.
  • Nagy S. Tünde Rozália
    Comunicare online a universităților din România prin websiteurile lor
  • Palkó Cs. Gabriella
    Modernizarea mass-mediei de limba maghiară din Depresiunea Giurgeului în anii 90
  • R. Fekete L. Evelin Ágnes
    Consumul de știri în rândul studenților de specializarea comunicare și relații publice
  • Szőllősi I. Brigitta-Mónika
    Obiceiuri de folosire a internetului de către liceeni care au crescut în mediul rural
  • Toriay L. Szidónia
    Proiect de campanie ale reclamei pentru popularizarea unei grădinițe Waldorf proaspăt înființate
  • Varga I. Gábor
    Cenzura politică și formele de resistențe în protestul de la Hong Kong în anul 2014
  • Gidófalvi Tamás
    Proiectul Clopotului
  • Nyáguly G. Mónika
    Tatuaje, mesaje pe corpul uman
  • Simon L. Mária Magdolna
    Rolul responsabilității Sociale în formarea unei imagini pozitive la Banca OTP

    2014

  • Albert-Tóth O. Csenge
    RP în domeniul civil. Studiu de caz despre activitatea Caritas Tîrgu Mureș
  • Aszalos Zs. Szidonia-Brigitta
    Mască audio în radio. Fricike- personalitatea lui Radio Gaga
  • Avram E. Izabella
    Caracteristicile de conținut a ziarului MIÚJSÁG.zip
  • Balázs Ş. Adél
    Alfabetizare nouă în mediul unui oraș mic. Studiu de caz despre cultura digitală a elevilor liceului Domokos Kázmér
  • Bereczki B. Zsolt
    Construcția de brand la firma Petry
  • Biró A. Erika-Tünde
    Cronica online sau mai rămâne cea tipărită. Compararea formei online și cea tipărită unui cotidian național maghiar
  • Csonka R. Helga
    “Știi că îi geniu, și nu te legi de el” O mică comunitate de programatori, ca și un grup de societate în epoca digitală
  • Farkas E. Áron-Imre
    Substratul social al solidărității – „Cazul bănuților”
  • Fejér L. Szilárd
    Cultura organizațională, comunicare organizațională, și managementul stresului
  • Galambfalvi F. Evelin-Noémi
    O campanie de promovare pentru o intreprindere mică
  • Gidofalvi Cs. Timea-Anna
    Caracteristicile numelor de firme din punct de vedere semiotic-lingvistic
  • Győrgy J.-P. Blanka
    30 de secunde. Imaginea femeii în reclamele maghiare
  • Kakasy T. Szilárd
    Sacru și profan. Cazul muntelui Perkő
  • Kardos I. Csongor
    Conținutul generat de utilizator este rege?
  • Kiss E. Mária-Magdolna
    Caracteristicile lingvistice ale știrilor sportive radiofonice maghiare din România
  • Lovász J. Boglárka
    Reprezentarea Transilvaniei în serialul web „On Air Day Tour”
  • Münzlinger F. Zoltán-György
    Comunicarea nonverbală în mass-media
  • Pál V. Piroska
    Analiza comparată a articolelor politice publicate în două cotidiene târgumureșene
  • Puskás I. Eszter
    Moda pe net. Studiu de caz al blogului Chocolate Fashion Coffee
  • Tamás F. Mária
    „O zi lungă și obositorare…” Descrierea unui consum ritual contemporan
  • Urbán M. Izabella
    Dezvoltarea emisiunii de știri a Televiziunii Sóvidék

    2013

  • Bakó Z. Melinda
    Imaginea în presă a Școlii de Muzică din Târgu-Mureș între 1907-1917. Preocupări pentru formarea unei imagini pozitive
  • Barát Ș. Emese-Lilla
    Fenomenele expansiunii mijloacelor new media în localitatea Tăuteu
  • Bokor J. Annamária
    Studiul de caz privind activitățile de relații publice în cadrul organizației de protecția mediului Focus Eco Center
  • Buja G. Eleonora
    Comparația reclamelor mărcilor de băuturi spirtoase românești concurente din segmentul de preț mic și mijlociu
  • Deac S. Csilla-Noémi
    Ziua de naștere. Semnificația unui rit al consumului
  • Dezsi Ș. Renáta
    Elemente deictice în discursurile politice
  • Fazekas I.-Ș. Blanka-Petra
    Latura întunecată a jocului. Analiza reclamelor pentru copii pe canalul Minimax
  • Ferencz J. Boglárka
    Balul Széchenyi de la Castelul Szentkereszty
  • Jakab A. István
    Studiu de caz privind activitatea de relații publice a televiziunii ETV
  • Kézdi J. Csenge
    Caracteristicile comunicării politice ale campaniilor electorale în cazul partidelor și uniunilor politice maghiare din România 5% sau 6:3, adică totul depinde de comunicare?
  • Kondra Z. Tünde-Ilona
    Preferințe de limbă și aspecte ale înțelegerii textelor în cazul copiilor preșcolari care provin din familii bilingve
  • Kőmives K. Mónika
    Prezența conflictului și strategiile în managementul conflictelor din aspectul de activitate de relații publice și activitatea de marketing
  • László I. Noémi
    Aspecte semiotice ale exprimării prin mijloacele dansului popular în cazul ansamblului Hajdina din Luduș
  • László L. K. Réka Imola
    Reformarea peisajului în urma turismului. Cazul locului Bezid
  • Márton Kovács K. Zsuzsánna-Noémi
    Motive și semnificația lor în cazul semnelor corporale tatuate
  • Molnár S. Beáta
    Muzeul de cărți sau bibliotecă vie? Recomandări de comunicare pentru transformarea bibliotecii Teleki Téka într-un spațiu cultural viu
  • Pálffy Á. Tamás-Szabolcs
    Analiza retorică și omiletică a discursurilor bisericești apărute în reviste Semănătorul Creștin între anii 2000-2011
  • Páll L. Edina-Csilla
    Programul de televiziune Kultúrcsepp
  • Péterfy I. Timea
    Rolul sociocultural al pauzei de cafea la trei instituții din Târgu-Mureș
  • Sikó L. Emőke
    ”Nu-i acum așa, cum era demult….” Comunicare rituală și construcții identitare în context tradițional și nou
  • Simon L. Renáta
    Slager Center din Gheorgheni. Metamorfozele unui centru comercial și punctele de interes pentru tineri
  • Tóth A. Lehel
    Carte, cultură și identitate. Reprezentarea cărții la Târgul internațoinal de carte din Târgu-Mureș: în crearea imaginii, pe website și la fața locului
  • Vetési I.-Cs. Hunor-Csaba
    Comportamentul și atitudinea bărbațiilor din Eremitu față de mijloacele new media
  • Zsoldos A. Imola
    Jurnalismul de investigație