Specializarea în Comunicare și Relații Publice are sens dacă formează experţi în disciplinele comunicării, oferind atât programe academice de calitate, cât şi oportunităţi de practică în vederea dezvoltării competenţelor profesionale.
Studenţii pot beneficia de o paletă largă de stagii de internship, atât interne, cât şi externe, în cadrul instituţiilor publice (ex. Consiliul Județean), companiilor (ex. Petry), agenţiilor de comunicare (ex. Radio Târgu-Mureș), asociaţiilor profesionale sau ONG-urilor (ex. Fundația Janovics).
Organizarea practicii are în vedere trei axe majore: în primul an ne concentrăm pe abilitățile de organizare de evenimente, astfel studenților este recomandată participarea la organizarea conferințelor, festivalurilor (ex. Festivalul de Film din Târgu-Mureș, Târgul de carte, etc.) În anul doi, semestrul I, sunt recomandate instituțiile de massmedia, apoi în semestrul II firmele care au o specialiƶare în comunicare, relații publice, social media.
Astfel sprijinăm dezvoltarea angajabilităţii şi inserţia profesională rapidă în cadrul industriei de comunicare, reprezentând o punte între mediul academic şi piaţa locurilor de muncă.