Introducere în publicitate

Rövid leírás
Cum se realizează o reclamă? Ne informează sau ne manipuleaz? Este utilă sau doar ne-am obișnuit cu ele? Reclamele adevărate ne informează și ne distrează în același timp. În cadrul cursului vom face cunoștință cu strategiile de producere a reclamelor.
Téma
psihologie, reclamă, publicul țintă, tehnici de manipulare, planul reclamei,
Oktató(k)
Zsigmond István,
Címszavak
manipulare, marketing, plan,
Bibliográfia
Brochand, B., & Lendrevie, J., A reklám alapkönyve. Budapest, KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. 2004. Drewniany, B. L., & Jerome, J. A. (2009). Strategia creativă în publicitate. Iași: Polirom. Farbey, A. D. , Publicitatea eficienta - notiuni fundamentale, Ed. Niculescu, 2007. Jouve, M. (2005). Comunicarea. Publicitate si relatii publice. Iasi: Polirom. Sas, I., Reklám és pszichológia, Budapest, Kommunikációs Akadémia Kft., 2006. Zsigmond, I., Bevzetés a reklámelméletbe. (Ghid de activități practice în format electronic și tipărit pe intranet și în bibliotecă).