Editare în limbaje specializate

Rövid leírás
Ne vom concentra asupra narațiunii. O poveste este mai mult decât un șir de propoziție. Spațiul și timpul în care existăm sunt tot atât de important ca și cuvintele folosite. De fapt ne constrium prin combinație acestor trei factori.
Téma
autor de text, citire critică, scriere de text,
Címszavak
autor, creație, criticism,
Bibliográfia
Libaert, Thierry: Planul de comunicare. Polirom 2009 Newsom, D., Haynes, J: Redactarea materialelor de Relatii Publice. Polirom, 2011. Sas István: Reklám és pszichológia a webkorszakban. Budapest, Kommunikációs Akadémia, 2012. Margitay, Tihamér: Az érvelés mestersége. Typotex, Budapest, 2011. Aronson, E., Pratkanis: A Rábeszélőgép. Élni és visszaélni a meggyőzés mindennapos mesterségével. Budapest, ABOVO, 1992. Caples, J.: Tested Advertising Methods. Prentice Hall, 1997.